Fredag, lördag, söndag

Måndag nu igen. Tänkte berätta lite kortfattad om helgen, i fredags var vi hos några vi känner och i lördags var det så fint väder så spenderade halv dagen i solen och sedan var jag med min kusin då vi bland annat var på en fotorunda och sedan fick jag köra hem ;) I söndags var jag hemma själv typ halv dagen, vilket var jätte skönt så hann med att baka lite också :)
 
 
Den här veckan kommer att bli väldigt lång då vi har två nationella och ett prov i matte och massa inlämningar :/ längtar en aning till fredag fast det nyss var helg :)
//Sandra :D

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vad bakade du?????

Svar: Det fick bli chokladbollar :)
littletalk.blogg.se

2013-04-24 @ 09:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0