Sensitive Poetry.

Hello. Jaha hur ska man börja? Live life as i comes, nej nej det låter inte bra. Ehh live a happy life and die proud. Okej det där lät INTE bra. 
Här tänkte jag då komma på en fin dikt som verkar lite "flashig" som beskriver hur jag tros kunna allt om livet, och avsluta denna wounderfulla sensitiva dikten med ett känsligt citat. Kanske lägga in en bild på mig själv när jag gör duckface med sepiaeffekt och skriva: "You only live once". "LIve while you can".
Men det sket sig.
Tänkte att jag ville sticka ut från mängden (delvis för att jag ser inte bra ut när jag gör duckface. Som om någon någonsin har sett vacker ut när dom gjort duckface????
Nej men därfö så väljer jag att hedra den klassiska duck himself. Så enyoj.
 
 
/KAjsaJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0