Sundays always comes too late...

Hola amigos. Que tal? Yo soy muy bien. 
blablabla. Har glömt allt annat från spanskan. Nu ser ni att det är helt meningslöst att ha språk i 3 år på högstadiet. Man kommer inte ihåg ett skit ju!!!
Jaha, södag idag. Har inte gjort ett skit förutom bakat en omgång med nyttiga chokladmuffins. Bra för dom som vill äta något gott men med mindre kalorier. 
Jag lägger ut receptet här och nu.
 
Till 9 stora behöver du:
100g margarin (smält)
2 ägg
2 1/2 dl SteviaStrö (jag använder dansukkers för att den innehåller 50% stevia & 50% socker.
1 tsk vaniljpulver
1/2 tsk bakpulver
2 dl vetemjöl
 
Sätt ugnen på 175 grader. Vispa ägg och socker. Blanda i övriga ingredienser och vispa till en jämn smet.
Skeda upp smet i pappersformar och sätt dem i en muffinsplåt. Grädda mitt i ugnen i ca 10-12 min (beroende på hur kladdiga du vill ha dem). Jag gör alltid så kladdiga så att dom rinner sönder för att det är såååååååååååå gott!!!
 
Here you have a bild that you can look at and see how they looks.
 
 
 
 
(jag hällde smält vit choklad på bara för att jag blev sugen på det) (Inget att rekommendera för dom som räknar kalorier).
//KAjsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0