Sovmorgon...

Hejhej . Just nu har jag sovmorgon o börjar inte förrän 10. Kollar efter någon bra film att se på dreamfilm, men det är lättare sagt än gjort. 
På tal om något heltannat så har snön äntligen kommit tillbaka, o det är ja överlycklig över. Det är något speciellt med en vinterpromenad tillsammans med en kamera i handen. Ska försöka hitta någon bra bild som beskriver vad jag menar. Ett ögonblick bara....
 
 
 
typiskt. Har inte en enda fin vinterbild på macen, så det får bli en bild på knäck. Hoppas ni inte blev alltför besvikna....
 
Ha en trevlig torsdag nu o sen kanske jag hinner skriva ett par ord ikväll. Jag vet att Sandra ska lägga in lite bilder från nyår i alla fall så kika in!!:)
 
Adjö me se 
/Kajsa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0